Chuck - dagens ridpass

Idag fick det bli ett pass inne i ridhuset. Skritt och trav mest och sen lite galopp. Han var himla fin idag, som om jag verkligen hittade knappparna, det kanske har känts bra innan, men idag. WOW! Det kändes bra vill jag lova. Nu vill jag börja ta massor av lektioner för att komma åt honom ännu mer, det är en hel del att jobba asso. Men han kan, hihi! Min fina fina fina häst. Jag blir alltid förvånad asso.. haha!

I alla fall efter jag ridit så packade vi in honom i transporten och åkte till ATG, vi skulle sko honom. Lite för tidigt ja, men han ska slutmätas nästa vecka så det fick bli så. Vi tog bort snösulorna, haha. Någon millimeter är dom ju ^^ haha. Ja, han börjar fatta detdär, han får stå med huvudet tryckt mot väggen i en box, stora dosen lugnande, lite vingligt men det går! Haha. Inte många som behöver så mycket lugnande för att sko sin polle? Men han är speciell den lille filuren. Men visst var han superfin i sina nya transportskydd? ^^
världens sämsta mobilkamerabild..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur hög var han senaste gången han mättes?:)

2011-12-28 @ 20:22:19
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Emelie

hhahaha min ponny ska oxå slut mätas nästa vecka men han ska skos dan innan:)

2011-12-29 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0