Chuck - dagens ridpass

Idag red jag igen, sist var i fredags så det var på tiden. Vill stanna på hästryggen nu!
Åkte dit med mamma så kunde inte åka hem förens efter hennes lektion.

I början va han lite på tårna, hoppade till ibland och hade lite olika fasoner, men försökte att rida så mycket olika vägar som möjligt och jobba honom. Till slut slappnade han av mer, det kan såklart bli mycket bättre men det var helt ok. Travade runt olika vägar som sagt och var ganska bestämd mot honom. Tog även i slutet ungefär ett varv galopp i varje varv. Han busade inte alls där så är glader! :D NU ÄR VI PÅ G!

Eftersom att jag behövde stanna ett bra tag, stod jag och mös med honom en stund och vid halv 9 gick jag ut en sväng med honom i regnet. Då blev han också glader!



Ska snart lotta ut vinnaren av headern, GALET många so var med!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Önskar också att hon hade en blogg haha! Det är en tjej som heter Elin, hon är 12 år och bor i Braås, som har honom :)

2011-12-14 @ 07:43:52
URL: http://stylegeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0