C idag

När jag kom dit idag såg jag inget svullet knä någonstans! Himla skönt att det gått ner så snabbt! Det var lite lite varmt precis över, men han har ett litet sår där så det är säkert ifrån såret? Det var ju inte knät som var varmt. Så borstade på honom en stund, och så fick jag inviga mina fina benreflexer och min nya reflexväst idag. Gick en runda med honom ute i mörkret. Han var glad och positiv till att gå ute, men han gick väääldigt snabbt och ville inte alls stanna så fick bli lite lydnad när vi ändå gick där.

Imorgon ska jag rida honom om han inte hittar på något annat bus i hagen. Sen ska jag även kolla om det finns en lite större hage han kan gå i själv. Vill hålla honom frisk ett tag nu. Så ska se vad vi ska göra med honom sen.


BEHÖVER NYA BILDER KRIS!! Ska kolla med min kompis Emmy om hon vill fota mig imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Tänkte ändå åka till stallet imorgon och fota, så jag kan ställa upp om du vill :) säg bara typ vilken tid så jag vet.

2011-12-26 @ 20:47:06
URL: http://almasfoton.blogg.se/
Postat av: My

Nya bilder önskas ;) /M

2011-12-26 @ 20:53:16
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0