Visste ni?

Att på fredag ska jag iväg till KRS och tävla en LC. Jag ville inte anmäla mig till mer än en klass för att lixom se hur hon funkar. Och vet ni en till sak?
Det kanske är sista tävlingen med henne. Eller jag är ganska säker. 
Mer säger jag inte!

Visste ni att på fredag ska jag inte alls åka och tävla, för vi nu snabbt och lätt har bokat in provridning på torsdag och även (99% säkert) på fredag. Vi vet 100% ikväll om det blir så och avanmäler mig från tävlingen imorgon eller ikväll.
Känns för tillfället mer viktigt att hitta en ponny än att tävla. Så troligtvis slutade vi med en katastrof tävling på udden ;) haha. I KNOW WHY!


Måste sluta vid datorn, mamma har damp, älskar att bråka med henne. fan va trött jag blir på detta -.-

Kommentarer
Postat av: alice

Udden har en Pay and Jump på söndag annars! :)

2011-08-02 @ 17:03:20
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0