Vill ni eller vill ni inte?

Tycker ni att det är segt att läsa alla dessa inlägg när jag babblar om vad jag ska göra under dagen?
Är det kul eller tråkigt, eller spelar det bara ingen roll.

Jag har nyss vaknat och ska pecis klä på mig så ska vi åka till kalmar.
Vi har ändå inget att göra här och det ösregnar så det är inte så kul just nu.

När jag kommer hem ska vi till stallet. Jag tänkte nog ta in luggen och lägga på henne fleecetäcke så hon får torka lite inne. Sen ska vi städa, jag ska rida och så skulle vi grilla.. om det blir av vill säga xp
Nu vet ni lite hur dagen ser ut. Jag bloggar lite när jag har tid och så.
PUSS

Kommentarer
Postat av: daniela

Kul :D

2011-08-07 @ 17:31:28
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0