Sista stund

Nu har det blivit jätterörigt med allting men det löste sig till slut.
Jag har precis anmält mig till en träning imorgon. Och direkt efter det ska vi åka uppåt mot jönköping för att kolla på en ponny. Sen på fredag ska vi iväg och kolla på några pollar. Så måste stryka mig från tävlingen. 
Sen på lördag ska vi till tingsryd och börjes. Och ja, helgen är fullpackad. Egentligen kanske vi skulle åkt iväg på söndagen men det blev ändrat idag x) haha.

Fullspäckad helg.
Men efter det så har jag typ inget planerat ås det blir chill då.
Nu ska jag ta på mig lte kläder och cykla till stallet.

Kommer hem i eftermiddag, och då får vi gäster, men troligtvis hiner jag slänga in något innan dom kommer^^
Vi ses. PUSS
gullig bild på luggen och mig, foto: carlssonpataket.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Daniela

SV: Hehe :)

Jag tycker att din blogg är den bästa, helt klart :D

2011-08-03 @ 12:49:15
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: NellieB

sv. go du e carro m sötis ponny. <3

Jag hade väl inte över drivit skänkeln så mycke i vanliga fall.... Men jag ville verkligen ta d sista hindret utan nåt onödigt pet. D var NAT LA å maxat på 95cm. 15 språng över stor bana. Har jue inte så starka ben...chicken legs säger pappa =D

Jag visste att d skulle bli liv av d när ja gjorde filmen å la in slow motion. Men ja struntar i d. Bryr mej inte av d kommentarerna. Hon var super nöjd efter. Kolla prisutdelningen hur hon trippar. Ja va nöjd oxå å stolt över min älskling.

2011-08-03 @ 15:26:34
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0