Paus från alla outfit

Jag lovar att alla önskemål om outfit ska göras. Men idag hade jag INGEN motivation alls så idag blir det inte, tyvär.
Har suttit och räknat ut hur jag ska kunna sälja lite saker, jobba ihop lite pengar och tillslut köpa hjälmen, utan att sälja min CO hjälm.
Hur underbart är inte de? ;)
Ska bara övertala mamma med. 

Sen kommer jag vara helpank i en månad, sen ska jag spara ihop till min drömkavaj^^ haha. EFTER det ska jag spara pengar till GBGHS! Vilket leder till typ INGA pengar där, haha :P

Vilket tjat det blev om detta nu då, men asso ärligt, när jag vill ha något, då ger jag mig inte förens jag har det typ x) haha. Kan köpa saker som är helt ute endast för att jag ville ha det när det var inne.



=




Kommentarer
Postat av: amandaeriksson

sv: ka ha 1500 för den! Inte använd alls mycke ser helt ny ut både på utsidan och insidan :) du kan ju smsa mej om de mer senare :)

2011-08-23 @ 22:11:50
URL: http://aamaandaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0