On my way home

Nu sitter jag i bilen igen och en lång bilresa hem väntar. Men om det är värt de?
Jag skulle kunna åka fram och tillbaka 1000 ggr och det skulle fortfarande vara värt det.
Jag är minst lika käri honom idag som jag var för en månad sedan. Eller lite mera kär idag ^^
Vi klippte ett räcke på 130 cm vilket också är mitt höjdrekord.

Att flyga över med denna hästen. Vilken dröm säger jag bara!

Jag vill dock säga till alla att INGENTING är bestömt och jag kommer säga till er så fort jag vet.
Dock lutar det mycket mer åt ena hållet. Men ingenting är bestämt eller bokat.


Bjuder på en bild på räcket som låg på 130. Mamma klippte hela hindret och lite sådär ;)
Av det man ser, kolla hans benteknik :D

Puss och kram skumbanan!
-C

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Hej, titta gärna in på min blogg och delta i dagensblogg.

Puss.

2011-08-28 @ 15:49:09
URL: http://malinviolalindgren.blogg.se/
Postat av: Daniela

Åhhh, du MÅSTE ju ha den där hästen!!! :D



Ni verkar passa så sjukt bra tillsamans, hör de det Carros mamma??? :D Haha xD

2011-08-28 @ 21:01:15
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0