Ölandsdjurpark

Vädret är underbart, det betyder shorts och linne, och solskyddsfaktor. 
Jag ska nog steka mer än jag åker karuseller, eller tillbringar jag halva dagen i poolen, då jag blir brunast när jag badar ;)
Jag som int ehar fått någon färg på hela året. Nu har jag chansen. 
Lite karuseller ska jag nog åka, och spöktåget SÅKLART ;) Sen verkar det ha kommit till något nytt, westerntåget typ. Så ska testa det. Berg och dahl banan är borta :o tråkigt. Fasst ändå bra. För då slipper jag åka den x) haha. Trivs bra med larven.

Jag vet att ni älskar att läsa detta, just därför skriver jag det! ;)
Idag ska luggen antingen vila, eller så rider mami. Vi får se.

Bloggen ligger alltså nere tills jag kommer hem ;)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej :j

Undrar en sak bara :)



Du äger fortfarande Dusty va?

Kommer du att sälja honom till de som har honom nu när du har köpt en ny häst, behåller du honom, eller hur kommer det att bli :D



Lite nyfiken bara, hihi XD

2011-08-01 @ 21:37:54
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: Joanna

Hejsan! Vad fotar du med för kamera? :)

2011-08-01 @ 22:06:11
URL: http://joannatengros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0