HP + Sova

Lyssna.. underbar!

Nu ska jag borsta tänderna, lägga mig i sängen och kolla på harry potter 1. haha.
Har sett den en gång i tiden men känns som att om jag ska kolla på alla får jag nog börja om från början.
Direkt när den är slut så ska jag sova. Känns som att jag behöver det då jag övertalat mig själv att frivilligt åka till stallet kl kvar i 8 imorgon.. haha. 
Jag är faktiskt lite halvrädd för att se harry potter, har blivit så mesig när det gäller filmer. Minsta lilla mörka filmsnutten med läskig musik kan få mig att stänga av. Så jag hoppas jag klarar av detta.

Måste också säga att på torsdag ska jag på rix fm, och ärligt talat känns det som att det är första gången på hela sommaren jag inte är i stallet eller hemma.
Jag har inte träffat en enda person av mina "icke hästkompisar" på hela sommaren. Vilket känns ganska sjukt.

Men när skolan börjar kommer det nog faktiskt bli ändring på det. Jag kommer inte vara i stallet 24/7. Jag kommer lägga ner tid på skolan, jag kommer plugga på det som behövs och lägga lite krut på att få bra betyg. Jag kommer alltså kunna plugga med mina kompisar och på helgerna kommer jag försöka leva livet. Va med kompisar som finns i andra ställen än skolan & stallet. Och så kommer jag faktiskt minska tiden i stallet.

För nu senaste tiden har jag lixom bara tillbringat dagarna i stallet och kvällarna framför datorn. Jag vill komma ut, och leva livet.

Aja, jag snackar för mycket!



Kommentarer
Postat av: karro

Jättefin bild den första med alla färger!

2011-08-07 @ 23:31:45
URL: http://karolinaorauni.blogg.se/
Postat av: majja

Stolt över dig som kollar hp. <3

2011-08-07 @ 23:52:15
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0