Godmorgon

Nu har jag varit hemma en stund. kom hem runt 7 eller lite efter. Har varit och morgonfodrat hästarna. 
Jag hade gärna gått och lagt mig igen men insåg direkt att det är inte lönt det.
Jag ska snart fixa iordning mig, klä på mig och cykla till stallet. För att träna för malin. Vi hoppade i förrgår men jag tror inte hon dör av ett pass idag heller. Har aldrig ridit för instruktör med henne innan. Eller endast en gång på våran sista lektion då vi skulle rida i skogen så jag räknar inte med det.
Ska bli riktigt roligt att höra vad man får för "undervisning" (hittade inte ordet) , och vad hon tycker om henne Nu har jag ju en uppfattning om hur hon är, men har aldrig fått en duktig arm som kan säga hur jag kan göra allting bättre :P

Aja, som sagt. Ska träna.
Och vi har köpt en ny filmkamera då min var trasig när jag skulle hämta den. Hade lagt den på bordet i klubbrummet när jag skulle rida och när jag kom tillbaka va den sönder. Asso den funkade men knapparna var helt cepe. Så vi har i alla fall köpt en ny som mamma ska inviga när jag hoppar så troligtvis blir det film sen :)
Och efter det ska vi åka iväg och kolla häst. Men uppdaterar emellan där.
Blog u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0