Eller?

Nu är det ju klappat och klart, nu är det ju bestämt, alla kommer ändå få veta. Så nu avslöjar jag min extrema lycka!

Som många vet har jag varit helt försälskad i en ponny vars namn börjar på C och han är en skäck. Många vet också att mina föräldrar sa nej till honom och många vet även hur ledsen jag blivit.
Så jag har kollat runt på hastnet efter ponnyer varje dag, men aldrig riktigt hittat DEN hästen. Så en dag såg jag en fux som jag verkligen gillade.
Den stog vädligt långt borta och mamma ville inte köra så långt.
Jag tjatade och jag tjatade och trodde vekrligen att hon skulle ge med sig, och det skulle hon nog gjort till slut.
Men istället så helt plötsligt hade hon och pappa ändrat åsikt om C. MIN DRÖMPONNY!
Som jag blev blixtkär i, som mina föräldrar inte gillade. Men så helt plötsligt vände det. Dom ville ha honom lika mycket som jag.

Nästa helg sitter jag och mamma i bilen påväg upp till honom för att provrida en andra gång.
Sen tänker jag hålla alla mina tummar och tår att det först och främst går hem för både mig & mami!
Hoppas.
Och mamma! Jag vet att du inte gillar detta, men förr eller senare får alla reda på det ändån. Så varför inte nu? ;)

Kommentarer
Postat av: agnes

Det är chuck eller hur? :) Han är superfin!! :D

2011-08-21 @ 10:19:13
Postat av: Sara

Riktigt fin ponny, är den irländsk? ;)

2011-08-21 @ 11:50:23
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/
Postat av: amanda

Guud vad kul! Ser ut som en riktigt snygging iaf:D

2011-08-21 @ 13:09:05
URL: http://minridtravare.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Va kul!

2011-08-21 @ 18:38:57
URL: http://hest.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0