♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Min bästavän
Jag har kallat henne bästavän många gånger, ibland har jag inte ens vetat vad hon heter. 
Jag har faktiskt ingen bätavän, den som jag gör allt tillsammans med, men jag har en kompis, som jag skulle kunna göra allt tillsammans med, om bara tiden hade funnits. Hon som vet, eller i alla fall visste mest om mig.
Om vi bara hade försökt så hade det varit så jävla bra nu. Men jag vet inte.

Min bästavän betyder mest för mig, så jävla mycket. Jag skulle inte kunna leva utan henne, jag skulle inte klara mig. Min bästavän. min min min min min.
Jag älskar henne. Mitt hjärta!
Majja Holgersson Bergdahl. Genom eld och vatten.

Kommentarer
Postat av: majja

jagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardig.



Spelar inte någon roll hur många gånger jag skulle skriva det, du skulle aldrig förstå hur mycket du betyder för mig iaf. Jag älskar dig verkligen och jag hatar att vi inte är lika mycket som innan för jag saknar dig :(

2011-08-14 @ 16:55:00
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0