♥ Dag 6 – Min dag.

Min dag!
Denna fick bli sen då det nog inte är så kul att läsa om jag publicerar vid kl 13 typ.

Jag vaknade kl 6 på morgonen, sjukt egentligen men jag gjorde det. Anna och Emmy sov också här. Vi käkade frukost och åkte till stallet där vi träffade lite kompisar. Vi badade en powni, och vi köpte godis på netto, jag kollade på när några red och ja.. vi gjorde lite allt möjligt som vi brukar göra. Vi kollade en liten stund på harry potter 2 och jag blev lite smått kär i draco malfoy.
GRYMT SÖT

Jag cyklade sedan hem lite senare och fixade i ordning mig, åt middag med mina föräldrar, cyklade in till stan och mötte upp emmy. Vi gick runt och chillade, snackade med lite olika personer. Satte oss i en trappa och fick sällskap av tre halvnyktra killar som bara kunda säga: vilka jävla armar du har!
Vi snackade en stund med dom, sen skulle dom dra, och vi skulle åt ett annat håll. Pussade och kramade den ena, gick och mötte några andra. Gick hem och nu ska jag kolla på harry potter två. 

Visst låter det som en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: E M M I E

Svar: Jag vet att jag säger detta hela tiden, men jag ska börja om några dagar. Min design har strulat och jag har gjort om den 5 gånger. Har bara några grejer med kommentarerna kvar, annars är jag klar. Hör av mig när jag börjar!

2011-08-14 @ 00:06:33
URL: http://emmieryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0