♥ Dag 20 – Den här månaden.

Denna månaden har bestått av:

  1. Jag har varit på Ölandsdjurpark
  2. Hoppat höjdrekord på 115 cm
  3. Vi har provridit en ponny två gånger
  4. Jag har tränat på luggen
  5. Vi har varit på börjes
  6. Jag har tillbringat lite tid i sommarstugan på öland
  7. Vi lämnade chancy uppe i örebro och jag fick träffa D
  8. Jag har fått mitt eferlängtade Lamicell schabrak
  9. Jag har varit på stadsfesten 3 dagar i rad - 3 av dom bästa dagarna i mitt liv.
  10. Jag har träffat eric saade och ulrik munther
  11. Jag startade upp en ny blogg
  12. Jag har kollat på 6 av 8 harry potter filmer och blivit kär i draco malfoy
  13. Jag har saknat min prins något otroligt.
  14. Jag har ridit Rhona 2 ggr
  15. Jag har tagit vara på sista helgen på lovet.
  16. Jag har börjat skolan
  17. Jag har gjort en herrejävlans massa outfits.
  18. Jag har badat i Annas jacuzzi
  19. Jag har gråtit av lycka, jag har gråtit av sorg
  20. Jag har blivit sjuk

Denna månaden har varit väldigt bra, förutom att skolan börjat osv.
Annars en riktigt lyckad månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0