okej detta är absolut sista :)

nu har jag snart packat ner allt här hemma ^^
så ska bara vänta på att pappa kommer hem med transporten ;)
så vi kan börja packa in och sen åka till stallet och packa i och fixa allt där ;)
Jag sitter här med min fina packlista som sofia gjort till mig, och kryssar och bockar av allt som är klart ;)
jag tar faktiskt med mig min dator också, haha vi kanske kollar på ngn film för att lugna nerverna ;)
är inte så nervös nu, men jag vet att jag kommer bli det när vi ska lasta :/ faktiskt riktigt synd att hon e så transport rädd.. 3 och en halv timme i transport.. inte så kul men det får väll funka! är hon väl inne brukar det mesta gå bra ..
ja, ska klä på mig och kolla en extra gång så allt är med :) och sluta blogga xd
hahaha. vi ses på söndag :D
åh jag e glad, fattar ni hur kul vi kommer ha ?:D alla kommer dit samtidigt på kvällen idag :) vi äter taco buffé och har lite roligt på kvällen:D sen sover vi och behöver inte stressa ett skit på morgonen :D
sen kommer vi hem med första plats vinster ;D
mohahahah :D
okej nu får jag faktiskt sluta skriva xd
puss
kan langa bilder på laget ;)
Jag & Rhona
Sara & Nico
Moa & Shaggy, har ingen bild på båda så det blir såhär ;
fanns ingen bätte bild xd
och så Shaggy
shaggy och sofia när dom hoppar xd hahha fan va missbildat det blev nu xd
Men det är iaf ryttaren på den första bilden och hästen på den andra ^^(bilden tagen från kbfuz.se)
och så anna & tiara har ingen bild på tiara pga att hon är så ny men en bild på anna på avslutningen ;) hon till vänster :D
asso detta blev rörigt hoppas ni fattar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0