Film från prisutdelningen :)

Eftersom att mamma filmade pissssdåligt på själva programmet så väntar jag att ladda upp programmet tills jag kanske får det av Sara, för hennes mamma filmade mycket mycket bättre än min mamma (Y)
Men här kommer iaf från prisutdelningen som sagt ^^, bilder kommer nog imorgon eller ngt för ska öva på min läxa nu! :)
BTW tänkte ta bort ljudet och lägga dit musik, men sen hörde jag att dom sa Rhona väldigt tydligt i början, och många tror nog att det är så man uttalar det [Råna] men egentligen är det lite krångligare & snyggare (A) Så tänk engelskt, typ [Rohna] och O:et uttalas inte O utan typ "ouh" så det blir väll typ [Rouhna] väldigt svårt att förklara, men kan försöka typ säga det i ngn videoblogg ngn gång ;D
ska gå för dagen nu i alla fall :D GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0