Så kallt så man dör ;o

Jag sitter i min soffa här hemma helt ensam, vågar inte gå upp eller göra ngt annat, bara fryser ..
Åt en macka till middag eftersom det inte finns något annat och jag suger på att laga mat.
När mamma kommer hem ska jag duscha xp
Ridningen gick i alla fall ganska så bra, eller lite fram och tillbaka.
Högergaloppen va värst.. Hon gick varken att forma öka eller minska och så gick hon där som alltid på två spår.
Och när man väl fått ut henne på ett igen så springer hon iväg och tre sekunder senare går hon på två igen -.-
Aja, ska kolla lite om våran tv funkar nu. Satt och kollade på idol och så helt plötsligt va det ingen signal :O
Har fixat det mesta tills imon med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0