Rhona i helgen

Eftersom internet hade damp så hann jag aldrig skriva om min helg, eller igår.
Igår gjorde jag inget, eller va med klar och köpta skor, som jag ska ta kort på sen ;)
I söndags Hade jag lite markarbete på Rhonisen.
Hade två galoppbommar, som jag övade på att få in så mycket galoppsprång emellan som möjligt.
Sen en sockerbit på volterna (a) & (c).
Låg och snurrade på volterna tills hon lyssnade på skänkeln och hoppade dom fint.
Sen tog jag ett skutt på en sak och en vattenmatta / oxer.
Eller två gånger. Första gången kom jag in alldeles för kort, så hon stannade.
Andra gången fick jag gasa på lite mer och ändå fick hon hoppa långt ;) ^^
Det gick super och hon blev fin på slutet, och pigg och glad hela tiden. (Y)
Men ska ta min kamera och fota skorna, sen ska jag be vernesa skicka några bilder på mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0