När orden inte räcker till..

Jag kollar tillbaka på tiden för några månader sen, tänker på allt som har hänt sen dess..
Jag kolla på bilder och kommentarer. Text och alla bilder kommer upp i huvudet.
Ord som var så jävla hårda, ord som fick folk att må piss, ord som lät sjukt fula, men som inte betydde ett skit, inte hade en enda mening.
" hoppas du fattat att jag inte vill ha med dig att göra alls. Hoppas du lever ett bra liv, för de ska jag göra. Utan dig. "
Du har fan bettet dig som en jävla idiot & gör fortfarande. "
carro ditt jävla cpbarn ?! "
då har du ju sagt de till ngn -.- & även då du nekar så kommer jag ju inte tro på dig tills du har bevis för du är så äckligt falsk. "
" om du står 50 meter ifrån mig, jag gråter, har en pistol riktad mot huvudet och fingret på skjutknappen, förlåter du mig då? "
Det finns så mycket mer & så mycket värre som jag inte vill ta upp här.
Inga ord var menade för ett liv utan dig skulle inte vara underbart. Ett liv utan dig skulle vara ett rent helvete.
Ett liv utan dig skulle inte gå att förklara,
Det finns verkligen inga ord för våran vänskap. När jag mår som allra sämst finns du där för mig och hjälper mig, du är min allra bästavän och ingen är så bra som du. Du är den som förstår hur jag mår, du är den man kan prata med om allt, du är verkligen bäst.
Det finns inte ord för detta, det går inte, det funkar inte, DU ÄR BÄST!
jag älskar dig mest på hela jorden och det är du som får mig stanna kvar och le åt allt. du är min ängel.

Kommentarer
Postat av: majja

Allt hemskt & jobbigt som hänt har bara gjort oss starkare. Vi är starkast tsm & jag lämnar aldrig din sida carro, ALDRIG! & jag hoppas du aldrig lämnar min för då kan jag lika gärna dö för jag ser ingen mening med att leva utan dig...



De spelar ingen roll var som händer carro, du är min bästa vän.



Jag älskar dig mitt hjärta, min värld <3

2010-10-11 @ 22:22:32
URL: http://majjabergdahl.blogg.se/
Postat av: Neha

Tack snälla:D

2010-10-12 @ 09:30:13
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0