Information

Jag har nog fått några nya läsare som kanske inte vet allt om mig.
Jag heter i alla fall Carro och rider på Kalmarbygdens Färltrittklubb!
Började rida när jag gick i 2an tror jag. Har sen en tid tillbaka ridit en underbar ponny som heter Rhona och ägs av ridskolan! Jag är delfoder på henne och rider lektion en gång i veckan. Rider också på elevensval på skolan så det blir ca 2 lektioner i veckan plus min delfodertid. Händer också ibland att jag rider någon gång ibland på lov och så.
I alla fall så går jag i 8an på södra skolan i Kalmar!
Rhona den ponnyn som jag rider tävlar jag också några gånger ibland!
Har blivit mycket nu senaste tiden. Imorgon då jag ska tävla klubbdressyr.
Jag och några kompisar tävlar allsvenskan div 3 ponny. Så nästa helg blir sista omgången då vi nu ligger på delad förstaplats :)
Förutom att jag har henne på delfoder så pratar jag och mina föräldrar väldigt mycket om att skaffa en ponny. Då mamma och pappa vill att jag ska göra något så jag fötjänar en ponny. Men det går framåt.
Nu vet ni lite om mig?! Och så lite bilder också :)






Kommentarer
Postat av: Sara

fin blogg!

2010-10-02 @ 23:24:14
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0