Godmorgon - känns så tråkigt x)

Godmorgon, jag har det som rubrik varje morgon typ. Den börjar bli tråkig x)
Men jag vaknade nyss, ska klä på mig och borsta tänderna och dra till stallet :D
Och jag vet att ni inte är förvånade ;)
Det är i alla fall UZ-möte idag, tror jag i alla fall! Hihi.
Är på bättre humör idag. Fick sova bort allting. Men får inte gå ut eller något om jag inte ska till stallet.
Men jag orkar inte säga emot. Det som hände igår har väldigt stor belastning på det här med att få en egen häst.
Jag tror det sänkte väldigt mycket..
Men jag slutar inte hoppas i alla fall!
Jag kommer blogga mer senare och kanske testa att tidsinställa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0