Dressyr pass på Rhona

Igga gärna min min x)
Gick bra emellanåt och gick inte alls bra också..
Hon var sjukt käftig och dryg i början, bärde inte upp ett skit och gick mest och kollade på stjärnorna... Efter mycket kämpande gav hon efter och blev lite finare..
Vi gjorde lite olika övningar .. i traven var hon väldigt fin med väldigt springig så fick sitta tillbaka väldigt mycket. Kunde också bara stanna upp och protestera vilket är mindre bra ;)
Fick kämpa benen av mig för att komma in i en bra galopp och när vi väl va inne i den saktade hon av.
Tror aldrig jag har behövt så mycket ben. Men tillslut blev hon ganska fin i galoppen med :)
Aja ska gå in i duschen nu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0