Det blir lite småbloggning någon gång ibland!

Eftersom jag har så tråkigt om dagarna så kommer jag blogga 1 gång om dagen kanske, lite olika från dag till dag, men kommer inte ha någon press på att jag måst uppdatera.. För blogga är inte lätt vill jag lova ;)

Skriv om hästen som du fördriver mest tid med!

Namn: Rhona

Smeknamn: Rhonis, typ, ? xp
Ålder: 12
Kön: Sto
Ras: okänt typ. 
Mankhöjd: 145 cm
Färg: Brun med stjärna i pannan

Träning
Tränar Hoppning (x)
Tränar Dressyr (x)
Tränar NH ( ) 
Tränar för instruktör (x) - är ju ridskolehäst ;)

Utrustning
Rids med martingal [ ]
Rids med snodd [ ]
Annan hjälptygel [ ]
Benskydd [x]
Benlindor [x] - när någon har lust :)
Sadelpadd [xx]
Vanlig bett [x]
Bettlöst träns [ ] 
Pullargrimma [ ]
Aachen grimma [x]
Remont [ ]
Engelsk [ ]
Hoppsadel [ ]
Dressyrsadel [ ]
Allroundsadel [x]
Islandssadel [ ]
Barbacka [x]
Rids med sporrar [x] - dom som använder det
Rids med spö [x]
Kan skänkelvikning [x]
Kan bak/framdelsvänding [x]
Kan öppna/sluta [x]
Kan galoppombyte [ ]
Ökad trav [/]
Ökad galopp [x]
Fattar alltid rätt galopp [x]
Kan passage [ ]
Kan piruett [ ]
Kan hoppa över 1 m [x]
Kan hoppa över 1 m med ryttare [x]
Är tävlad lokalt eller högre   [x]
Skulle klara av ett L:B dressyrprogram [x]
Går i form [x]
Arbetar bra under sig [x]
Är lätt att arbeta med [x]

Övrigt

Tolkat? Nej
Löshoppat? ingen aning
Longerat? tror det ;)
Kört?
Badat? Skulle tro det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0