Dålig uppdatering

Jag har verkligen inte uppdaterat mycket domma två dagarna. Men har behövt vila ut lite, sova & ha kul ;)
Imon är det lov så ja, mer uppdatering kan jag lova! Tack Maja för att du underhöll mina läsare :D
Men nu är jag sjukt trött så ska ta och borsta tänderna och sova! Det börjar bli stökigt i mitt rum nu, första gången på en månad typ ? ;) Ska städa imon och bara slappa, göra något roligt och ja! Sitter och gäspar varannan sekund typ...
Ska nog till stallet imon med och borsta på några hästar, smörja och göra lite nytta :D Fick värsta rycket och vill göra det :D
Om 5 dagar öppnar Cheval Ridsport
Inom 1 vecka & 6 dagar får jag veta..!! :D
Om 3 veckor & 6 dagar är jag i stockholm :D
Om 12 timmar är jag vaken igen :D
Godnatt allihop
Kolla va grymt snyggt mitt bord va tills lärarna kom och sa till mig att sudda x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0