Bara min blogg som funkar?

Jag har sett att man typ inte kan kolla på någons blogg? eller jag har kunnat kolla på 3 av 20 st?
Blogg.se har något fel -.-
Av domma tre kan jag kolla på : Lovicious.blogg.se baraacarro.blogg.se veegis.blogg.se
Aja så länge min funkar på min dator borde den ju funka på alla andras? Så jag kan ju uppdatera :D
Lördag idag, riktigt skönt :D Blir mest att slappa städa lite på rummet, Åka till stallet och fixa & pyssla lite där :D
Tävlar ju imorgon så ska knoppa och borsta lite :)
Tänkte åka dit runt lunch då det bara är en lektion kvar!
Jag vet inte riktigt när jag startar? Men får hoppas på att ponnin har lite energi ( ganska mycket).
Eftersom Sofia ska tävla henne i LC och jag LB så jag tävlar efter henne ^^
Hihihi, hoppas på det bästa i alla fall :P
Nej nu ska jag göra något vettigt istället för att sitta här :D
Asso denna bilden är jag helt kär i (a) för att komma till hennes blogg tryck HÄR.

Kommentarer
Postat av: vilma

haha! det är ju jag och knut ''knutte'' :D ♥

2010-10-02 @ 13:29:56
URL: http://veegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0