Stalljour & små barn

Hade jour på förmiddagen så gick ju upp tidigt. Efter jouren hade jag även skötarkurs. Små barn, vissa är jättesnälla & duktiga och vissa bara går iväg och har ingen respekt alls -.-
Kollade även när lite folk red & gick runt och gjorde INGENTING :P Ska upp tidigt imorgon med... Ska tävla men har inte hunnit hjälpa till att bygga för vi har gäster, har inte borstat henne inte fixat något schabrak eller smörjt något. Och har bestämt mig att jag inte kommer "klä upp" mig x) Jag tar på mig mina vanliga ridbyxor, stövlar & en tröja ^^ Kanske byter schabrak :P Om jag orkar. Gud vad jag känner mig tråkig x)
Tänkte i alla fall gå ner och vara lite social mot våra gäster :P Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0