Panik PANIK PANIK x)

Jag får sån panik.. Saker bokas in hit och dit och sen sitter jag där med 15 saker på samma gång. Har grymt mycket grejer på helgerna nu för tiden.. Hade bokat in en hel helg med Emma och sen måste jag sova hos mormor... Just nu har jag bara skjutit ifrån mig allt och tagit det allra viktigaste först! På lördag ska jag på dop och det håller på länge, missar skötarkursen. Sen på söndag ska jag vara med Emma och hon ska följa med när jag troligtvis tränar för Hans-Olof. Först trodde jag dopet var på söndagen men det var på lördagen så det ska nog funka! Känner mig allmänt dum mot allt och alla! Och ja,, har allmänt smått PANIK över detta. Jobbiga lägen m.m. Är typ tvungen att välja mellan massa roliga saker och andra roliga saker. Nej nu ska jag inte sitta här och skriva om min panik ?
Lovade ju bilder idag.. Laddar upp dom snart, ska snacka lite med mami först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0