Min blogg börjar sakta lida mot sitt slut.

Hej och godnatt alla söta läsare. Som ni märkt har jag inte haft mycket intressant att skriva om sista tiden. Jag tycker min blogg blir allt tråkigare & tråkigare. Men jag har startat upp en ny blogg. Eller jag har bara gjort den, längre har jag inte kommit. Det är då meningen att den ska handla om mig & min ponny. (när jag har en)
Då kommer det bli mer att skriva om och ja ni förstår. Jag tycker själv att det är jättetråkigt att läsa icke-hästbloggar och därför försöker jag själv göra min blogg till en hästblogg. Men när jag rider 2-3 gånger i veckan är det ganska svårt. Så nu vet ni.
Känns lite sorgligt då denna bloggen har varit som en vän. Har bloggat här från allra första början, gått igenom storm och kyla men också bra dagar. Jag har skrivit av mig på bloggen och ägnat ganska mycket tid åt mitt bloggande. Jag tycker dock inte jag har kommit någonstans med min blogg utan ligger på mina 50-60 läsare om dagen. Så jag kommer satsa lite störra från första början då jag börjar blogga på den nya bloggen. Som än så länge har hemligt namn m.m :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0