Jag är ledsen?

Jag vet att jag har haft mycket bloggpauser och sånt på sista tiden, men nu orkar jag verkligen inte. Jag kommer inte sätta press på mitt bloggande längre.. Kommer blogga när jag får lust eller när jag bara har något att skriva om. Det kommer säkert komma igång igen men när vet jag inte ... ? Det kanske tar en vecka, en månad ? Senast kommer bli när vi har hittat en häst som vi köper, då kommer bloggandet komma tillbaka! Så länge får ni nöja er ;) Jag tänker nog i alla fall inte vila i en vecka för att sedan lägga massa energi på bloggen igen, utan jag kommer blogga lite smått när jag har lust tills jag verkligen känner att jag orkar hålla igång bloggen ordentligt.
Hoppas ni förstår?
Under tiden kan ni ju läsa andra bloggar :) Kolla igenom min blogg från Juli 2009? Kolla på Eva & Adam eller vad ni vill.
Och nej jag kommer inte sluta blogga helt jag kommer forsätta uppdatera kanske en gång om dagen ibland ingen, jag kommer lägga upp outfits någon gång ibland, bilder och så. Så ja.
Puss !
Ska sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0