IG i SO

Jag kommer lugnt på IG i SO asso, det är helt sjukt. Jag förstår mig inte på detta och snart börjar jag gråta på riktigt.. Jag orkar inte med det!!!!!!!! (#@i\}|Y◘♣@#ö#&) Behövde bara få ut min ilska ^^
Jag har nog övat allra minst i hela klassen.. Jag har läst igenom allt 1 gång.. Nu lägger jag åt sidan en stund och börjar fixa med en header. Känns skönt att göra det :P Får väll hoppas att jag är sjuk imon xP
Nej men när jag är klar med Headern kan jag lova att jag ska plugga en massa ;)
Jag tror inte ni fattar hur mycke skit det är -.- HUNDRA löspapper, ett häfte med typ 10 sidor och ett häfte med typ 20-30 sidor ? Varför ska barn plågas såhär ?? :O:O:O:OOOOOOOO :'( Jag börjar fan gråta snart..
Nej ska gå in på mitt kära photoshop :D:D

Kommentarer
Postat av: emmy

logga in på msn! :D<3

2010-11-17 @ 18:11:35
URL: http://eeemmiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0