Funderat i över 2 veckor?

Ska snart åka till stallet och rida Axa :) Jag känner för att ta med kameran så jag kan få lite bilder till headern och till bloggen :) Ska även anmäla mig tills på söndag :P Har bara grymt mycket beslutsångest..
Detta är sista klubbhoppningen för i år och kanske för min del på Rhona, klart att jag kan tävla henne sen om jag vill med. Men i alla fall. Vet inte om jag ska ta LD-LC eller bara LD. Jag vill helst vinna LDn så jag får bra poäng i KM:et. Sen vill jag gärna testa på LC och så får det gå som det går :P Det är ju inga problem med 90 Eftersom Rhona kan hoppa. Bara att det känns så mycket högre inne x) MEN JAG VILL !!! :D Vad kan hända lixom ? :P
Ni får se vad jag tagit när jag kommer hem igen :) Nu ska jag ta på mina ridkläder och cykla i motvind & kyla till stallet :P
Blir denna hästen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0