Frågtrött

Jag har faktiskt börjat bli lite småtrött på alla frågor hit och dit. Det är "icke" hästfolk som frågar om häst och så.
Så ska försöka svara lite nu.
-> Ja jag ska få en häst, eller ponny om man ska vara exakt.
-> Jag ska börja leta på riktigt efter jul då vi inte har tid innan.
-> Jag kan inte bestämma namn på den själv eftersom den kommer vara mellan 6 & 10 år.
-> Jag vet inte hur den kommer se ut då jag fortfarande köper en mellan 6 & 10 år.
-> Jag går inte efter utseende.
-> Det är inte bara att köpa- man måste ringa & kolla upp och provrida, kankse 2 ggr också.
-> Det tar inte bara en dag att köpa en häst.
-> Jag vet inte om det är en tjej eller kille - vill helst ha en valack.
-> Bara för att vi ska börja leta först efter jul betyder det inte att den kommer då. Det kan ta flera månader, kanske en vecka?
-> Nej jag kommer inte låta någon annan rida den i början, kommer kanske blir fler efter hand men speciellt inte hästvana. Kanske efter lång tid
-> Det är min och mammas häst men mest min.
-> Jag lovar att säga till alla som undrar saker när jag köpt den :)
Hoppas ni är nöjda över alla svar, då det är ganska jobbigt med dessa självklara frågor.
Och nej jag kan inte ge ut en massa pris. Då det handlar om ganska mycket pengar.
-> Vill ni själva kolla lite hur det går till kan ni gå in på t.ex HÄSTNET .

Hej smutsig spegel :P

Kommentarer
Postat av: sanna

SV: ofta hahahahah jag såg de på en annan blogg men hon kanske skojja xd??

2010-11-24 @ 22:16:49
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: sanna

SV: hahaha jag såg de nu xdxdxd

fy fan va lättlurad man kan va då ^^

2010-11-24 @ 22:21:54
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0