tha day;)

först knarka panodil, sen skolan. sen efter skolan drog jag till stallet. ^^
red bamse, jag för jag kände helt enkelt för det ;P
eller det fanns ingen annan rolig xd
ja , sen åkte jag hem, åt pizza ska, duscha och se på film sen :D
och käka lite panodil med ;D
jag ska faktiskt lägga ut två filmer från när jag bamse xd
och jag red barbacka på en välidgt skumpig häst, vilket gör att jag knappt kan koncentrara mig, kan inte jobba eller ngt, och vek mig nästan dubbel av skratt xd hahahahaha
och nej, jag suger inte såhär mycket xd
det va ganska mpnga som red  dock xd
och om ni tycker att jag viftar med armarna är dte för jag ska ta tag i stiglädret som hänger runt halsen xd
och så nästa xd
NI BORDE INTE KOLLA XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0