mysss&hemmakväll

skulle egentligen ut men nu när jag fortfarande inte kan äta och har fått tillbaka min huvudvärk så tror jag faktiskt att jag stannar hemma x)
ska glo på film hela natten och önska sara lycka till tills imon. hoppas verkligen på det bästa!
ska ju sköta om två bloggar i två veckors tid framåt eftersom lilla (bitchiga xp) emmy är i bulgarien ;D
nu kom jag på en asbra sak jag sla ha på fem favoriter nästa gång ;D;D
men men, senare ska jag också ladda upp lite bilder på när anna red dandy idag :)
och ja, rätt mkt ska hinnas med, ska ta det lugnt.. :D
MEN TJEJER KVÄLLEN MÅSTE GÖRAS OM MÅNGA GÅNGER ;D
och tack alla som peppade mig när jag tvekade om jag skulle komma.
speciellt att gå från att tro att man blir hatad till detta, bella gumman du är fan underbar! (a)
och johanna fan va vi måste va mkt i sommar. åh du är sjukt underbar&bäst!
alva , vi alla har gått från noll till detta på kort tid, du är underbar!
nicki - ja alla ni är underbara och bäst!
lovisa, fan va flumm man kan bli, & föresten ser du mina pupiller x)
du är underbar
danni, du är underbar gumman, det är du glöm inte det! (L)
alex , vi va inte riktigt lika mkt som dom andra, men du gjorde kvällen toppen! måste träffas mer ;)
matilda , vi va inte heller så mkt, men du va sjukt rolig ;D haha ^^ gullig som satan ;D måste träffas mer;)
bengta , som dom andra vi va inte lika mkt, men ni tre va underbara ni med! vi måste träffas mer ;)
allt för mig denna gången :D bloggar senare ;D

Kommentarer
Postat av: lovisa

såååå jävla roligt det va asså , helt galet.

du är för rolig hjärtat :,)<33

2010-05-30 @ 00:21:02
URL: http://twolikeone.blogg.se/
Postat av: Bella

Det e du som e underbarast gumman!(L) Måste göras om snart ! tack alla som gjorde den sjukt bäst , Minne för livet!haha galen kväll!

2010-05-30 @ 19:00:59
URL: http://livetsomgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0