jag blir så trött på folk som inte ställer upp -.-

jag har seriöst ringt och smsat alla i stallet som kan få vara stallvärdar, men ingen kan eller vill.. det säkert ngn som kan men inte orkar ställa upp... riktigt dålig stil, eftersom jag verkligen inte kan komma...
asso, jag böjar nästan gråta... det är fan sjukt vad folk är lata och ärligt talat min mamma och jag ska på tobbe larsson dessutom är jag halvsjuk och om jag inte hittar ngn får jag fan skita i det och då har mamma betalat biljetterna i onödan ... och så missar jag ngt jag verkligen ville gå på.. -.- och så gör jag så viktoria inte kan gå, och ifall jag skiter i stallvärden kommer dom döda mig...
förhelvete vilken dålig stil säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

men det går väl med bara en stallvärd?

jag kan inte heller ju :/ måste hinna rida <3

2010-05-22 @ 23:59:33
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Det ordnade sig bra i stallet igår, vi var några stycken som hjälptes åt med att ha ta in hästar, vara stallvärd och hålla koll så det gick bra. Men det är aldrig kul att läsa i en blogg att man inte ställer upp...

2010-05-24 @ 09:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0