hästtest ;)

HÄSTVÄG...

Jag skulle aldrig våga: Slå en häst
Jag vill alltid: komma någonstans
Jag har aldrig: ridit en lipizzanare
Jag vill aldrig: sluta rida
Jag ska bli: bra! jag ska satsa på något men just nu vet jag inte hur långt jag vågar satsa ;)

OM DU RIDER PÅ RIDSKOLA, HUR MYCKET HÖR DU HEMMA DÄR?
[x] Sovit över i stallet
[x] Varit där 7 dagar på en vecka
[x] Varit där i princip hela ditt hästliv
[x] Ridit alla deras ponnys
[x] Ridit alla deras hästar(förutom privathästarna;d)
[x] Tävlat inom klubben
[x] Kan namnet på alla hästar inkl. vart dom står i stallet
[x] Känner dom flesta inom klubben
[x] Varit med i många av deras aktiviteter

HUR MYCKET KAN DU OM DIN FAVORITHÄST?
Fullständigt namn: Rhona
Smeknamn: massa olika, älskling, snuttan, putte(mitt kända smeknamn) ja det mesta typ;)
Importerad från: England :)
Född:1998
Ras: svensk ridponny :)
Mankhöjd: 145, om jag minns rätt;)
Kategori: d-ponny
Rids med (bett):tredelat
Rids med (träns): ? vet inte märket, men ett svart/mörmörkbrunt :)
Rids med (sadel): allroundsadel
E: vet inte ^^
U: --ll--
Älskar att: hm.. att gnägga x)
Hatar : dumma hestar x)
10 ord som beskriver den som allra mest: BÄST! SNYGGAST! FINAST! SÖTAST! GULLIGAST! UNDERBARAST! ROLIGAST! och ganska lätt ;)

ERKÄNNELSER I HÄSTVÄG!
Du tycker att du är bra på: hmm.. asso jag e ju inte bäst men är ganska bra i gruppen i dressyr ^^
Du tycker du är dålig på: att stå upp bra över hindrerna XD
Du vill aldrig rida (häst i stallet): haha jag har ju inte någon jag bara aldrig vill rida xd men helst inte storfisen ^^
rider i din klass: ingen i min klass (:
nästa ridlektion ska du: hoppa:D
de värsta med hästar: att dom ngn gång kommer försvinna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0