har inte orkat blogga ^^

men igår stack jag ju till maria, vi lagade först tacos, :)
sen kollade vi på wildkids ^^ sen hoppade vi på studsmattan och tog kort;D
i nästa inlägg kommer bilder från det :D
sen gick vi in, tog med oss en ben&jerry's upp och satte på en film, efter en stund orkade vi inte kolla på filmen längre så vid kvart över tio ngn gång gick vi ut på promenad ;D det var asskönt ute ^^
sen drog klara hem och maria hade jätteont i magen så jag gick också sen;) stack till christoffer & jessica vid halv 11 typ, sen glodde vi på film en stund och vid halv 1 va jag hemma ;D
det var en underbar kväll:D
TACK GUYS ;D
jag var astrött efter att majja sovt hos mig och sen kom jag hem så sent. gick och la mig direkt. och sa tll mamam att hon inte behövde väcka mig eller ngt idag ^^
så ja. smsade mycket med snyggggiing ;) sen somnade jag och sov asskönt, sen kommer mamma inrusandes vid halv 9 och frågade när jag skulle vara i stallet. >.< haha skulle vara där typ halv 9 så fick panik, satte på mig kläder och drog^^ TACK mamma ;)  sen var jag springare från 9 till 12 ;) fasst va kvar i stallet ett tag :) vid fyra va jag hemma fixade mig och så, och vi har gäster nu. har fått presenter och min outfit är ;
outfit;
skjortan-gina
leggingsen-gina(fick ingen bra bild på mina egna xd)
skärpet-lindex
armbanden-H&M
facelook & en bättre bild på armbanden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0