godmorgon sunshines !

jag hoppas detta blir en bra dag :D
är sjukt trött eftersom jag gick och la mig typ halv 4 somnade inte förens vid 5 typ -.-' snacka om att jag mådde piss, okje, mår inte så bra idag men min jävla migrän kommer alltid i fel tillfällen, men iaf så vaknade jag vid halv 6 igen och hade sovt typ en halvtimme -.- sen gick jag på toa och la mig igen då jag somnade sen vaknade jag vid 7 -.-
så hur tror ni jag mår? x)
ja inte så bra;)
jag sitter här tillsammans med min huvudvärk och ska gå ner och äta, senare åker jag nog till stallet ;) sen ska jag vidare till skälby ;) ska fotta när anna rider dandy :)
nej nu ska jag gå;P
en pyttebild på dandy :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi lilla Dandykillen :)<3

Det var jag som sålde honom till Skälby om du undrar ;)

2010-05-31 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0