vinnaren är!!

vinnaren i min tävling om att man ska få vinna en ny header är PETRA
hon har inte fått sin header än.
svaren va; mascara, kajal, hårfärgen, ögonfärgen & läpparna :)
flera hade det svaret, men lottade en vinnare:D

några fula bilder på mig för ngn minut sen ;D osminkad ;) och jag skäms inte över det! KISSIIIIEE!
alla bilder kissie säger att hon är osminkad på ja kankse in the real med efter lite photoshop ... kolla den första bilden ;)
idag har vi studiedag shallalallalala ;D alla andra är plugghästar :D:D
man borde göra som maria och vara sjuk;D;D haha nejdå
men jag ska snart läsa ut breaking dawn för den är massa försenad att lämna tillbaka -.-' haha
men först ska jag ner och försöka få något i magen eftersom senast jag åt var lunch igår ^^ kände inatt att jag var riktigt hungrig, min mage skriker :O:O haha xd
men vi ses. pusss
bilder från österrike kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: Petra*

sv; Du kan göra headern/desigen när du vill under veckan :)

2010-03-01 @ 11:15:54
URL: http://petrafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0