vi va oseriösa :D:D:D:D

skulle bara se vilka som gick på det men iaf.
vi hade askul inatt UTAN sprit;)
vi gick ner och kollade på film då kom mamma och blev sur-.-'
vi kollade klart sen gick vi och satte oss på rummet vid datan typ, sen så
gick vi ner och skulle göra en sak^^ som vi inte nämner här xd sen så kom pappa ner och då
sa vi att vi skulle hämta vatten så han blev sur. så vi tog med oss
en tårta och en pizza upp och läsk sen så webbade vi med
adde och robin ;) dom var tråkiga så vi hade videosamtal med jacob lindholm
och hans kompis ^^ dom va asroliga, sen råkade frida smälla en ballong,
då vaknade mamma -.-' klockan var typ 5 och hon fick redigt damp på osss....
så vi gick faktiskt och la oss^^
vi trodde hon skulle komma in med hagelgivär och döda oss, vi typ gömde oss för livet.
sen när vi hade lagt oss så kom mitt rumsspöke fram och jag är seriös jag har ett spöke :D:D
han heter kurt-gusten och är min majjas och fridas bästakompis. och sen blev vi blodsystrar som vi ska fylla på den 21 nästa månad :D:D
men nu ska vi gå:D:D hejdå <3
jag är snygg.
jätteeesnygggg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0