tjejmässa!

här sitter lilla fula frida :D
och en gammal bild på mig.
iaf.
jag åkte till frida direkt efter simhallen och vi drog till lindsdal och mötte nicki & emely på bussen så va med dom :)
det var kul där typ. fasst i slutet blev det lite långtråkigt. jaja. haha. jag är cepetrött och frida med så vi ska nog sova snart eftersom vi ska upp tidigt imon -.-
men när vi åkte hem så var bussen först typ tom.
sen kom massa fulla tjeje roch killar och jag lovar bussen var skitfull. så kommer en assnygg kille och sätter sig brevid oss typ. asso emellan nicki och emely. och vi börja gapflabba xd
sen blev han "sur" för vi skrattade så han gick. jaja. sen drog vi hem och här sitter vi.
och han är så snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0