SVAR!!

fick inte jättemkt frågor men jag svarar nu iaf :)
IDA;
frågor;
1.Vilket är ditt favorit ämne i skolan ? :)
2.Vilket ämne tkr du är tråkigt ? 
3.GLASS eller GODIS ?
4.Om du får välja att byta liv med någon under en dag , vem skulle du byta med då? ;)
5.Om du fick välja en dröm outfit under en dag , hur skulle den se ut ? :)
svar;
1.hmm, är inte säker men eftersom mia är sjukt bra är det nog svenska ;)
2.det måste vara tyskan ;)
3. GODIS:D:D
4.det bara MÅSTE vara kristen stewart
5. shit va svårt :O:O men typ såhär kanske ;
asso inte min DRÖM outfit för det är så svårt men en jag skulle tka va snygg;D;D
ellinorpettersson
fråga;
vad är det bästa som finns?
svar;
oj, jadu . om jag ska säga EN sak är det typ... mina kompisar med, hästarna är också med. och att få leva är fan bland det bästa. gud va svårt xd
Petra
fråga;
vilken är den bästa bloggen du läst under det här året?
svar;
det måste bli alvas,alex&bentas
(    )

frågor;
1.vem va den första du strulade med?
2.vilken är din favoritlåt och film?
3.säg en bra blogg.
svar;
1.kommer inte riktigt ihåg, men jag tror faktiskt det var dogge;)
2. min favoritfilm är absolut a walk to remember, men twiligth och new moon är riktigt bra dom med ^^
3. saras
Frida

fråga;
om du fick välja en kändis garderob, vems hade du valt då?
svar;svår fråga men typ asso. jag menar gärna alla, men ngn med snygg klädsmak xd. eller kristen stewart eftersom jag bara vill vara henne ^^ fasst det vill nog alla :D:D
(     )
fråga; hur lång är du?
svar; typ 1.65 ;)
frida:D
fråga;
ska du byta skola?
svar;
troligtvis inte. jag trivs verkligen inte men jag kommer inte få byta och jaja. jag får väll stå ut helt enkelt;)
ANONYM GASH VAD GRYMMT :D
frågor;
1.Har du rökt någon gång & vart fick du dina cigg ifrån isåfall ? 
2.Har du cuttat dig själv någon gång?
3.Har du varit "full" någon gång , eller druckit mycket..
4Vad hände & vem var du med?
5.Vad gör du på fritiden?
6.Vad skulle du vilja ändra i ditt liv?
svar;
1.ja ;) en gång vattenpipa då jag fick smaka av mamma och pappa;) och ciggen fick jag av min kompis som jag inte vet vart hon fått dom ifrån ;)
2.ja
3.jag har druckit mycket, och egentligen var jag nog inte jättehög precis men, jag  var trött och flummig. och hade druckit "lite" så typ full;D
4. det hände inte så mkt, en gång trillade jag av skratt, en gång vad med majja och en gång med en på öland :)
5. kompisar & stallet oftast ;D
6. min näsa xd , jag vill ha bättre självförtroende , ha lättare att få killar och mkt mer ...
OCH KOM IHÅG!!!
jag svarade ärligt på allt!
hoppas ni är nöjda med svaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0