-.-

skulle egentligen gått på stan med klara idag.
men sen orkade jag verkligen inte kom på att
jag inte kunde och hade så jävla ont i ryggen typ.
så jag stannade i stallet efter elevensval. sen skulle jag
hem och bara ta det lugnt. VILA såklart typ tvingar frida mig
att va med henne fasst jag inte kan eller orkar så klara;
förlåt att jag va med henne men man kan inte
slinka undan när det gäller henne-.- men vi kan va en
annan gång gumman?:) <3
ska länka till elins blogg som jag snattade videon ifrån ; elin
men ciao.
två skitgulloiga bilder på klaras lillasyster saga ^^<3

Kommentarer
Postat av: elin

tack för länkningen :) <33

2010-03-31 @ 18:50:07
URL: http://eeliiinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0