random snubbe ;)

jag och klara va påväg hem från stan, och precis när vi skulle cykla iväg kommer en 25(?) årig kille som typ jobbade på tre (dom gick runt och gav ut reklam ) fram till oss och frågar;
han: tjejer, har ni tagit studenten?
carro & klara : (haha) nej ;)
han: jaha okej, hur långt har ni kvar då?
carro: vi går i 7an (haha) :)
han: (han skrattar) jaha då är det några år kvar då..
klara: ja 6 x)
carro: vadå då? (hahahah)
han: äh jag bara undrade, det var så tråkigt där borta så gick jag hit för att se om det hände ngt och så va det två unga tjejer på cyklar,tänkte det kanske va intressant ;)
carro & klara : småskrattar xd
han: a vad ska ni göra nu då?
klara: vi ska hem :)
han: jaha är dte de ända ni ska göra ikväll?
carro: (hahahahahahha) ja x)(hahaha)
han: vart bor ni då? är det långt ?
carro: jag bor på ä..... jag bor här borta ;) (pekar åt ett håll)
han: aa okej men ni får ha det så bra:)
carro: tack det samma
carro& klara : GAPFLABBAR :D xd

Kommentarer
Postat av: klaraa

så jävla klockren xd hahaha <3

2010-06-10 @ 16:05:08
URL: http://systrarijeanstights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0