midsommar-2010

vi åkte till lena runt 3? :) snackade fixade maten fikade och spelade våran klassiska runda boul ;)
mitt lag förlorade, som vanligt ^^ men ändå;) det kom en äcklig men ändå sjukt snygg kille förbi :s
asso alla stog på ena sidan vägen och jag själv på andra ;) så kom det en bil ^^ och så var det typ två 20 åriga killar i, och han som åkte (på min sida) han kollade på mig tog av sig solbrillorna o, blinkade med ögat, och nivet slickade på läppen med tungan :S uueeww asso min pappa var ju på andra sidan vägen, sen efter ett tag kom dom tillbaka från andra hållet, då stog jag såklart ensam på hans sida igen, och då körde dom ännu långsammare... och han flörtade ännu mer denna gången och gjorde en sån här " sketch" typ, eller han visade lixom typ som kuken i fittan men händerna x) jag typ glodde ihjäl hnm x)) ändå va han rätt snugg men iaf ^^
sen efter en lång kväll cyklade vi hem :D
det var typ det x)
bild från 08 tror jag^^ eller kankse förra året ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0