en hemlighet x)

ibland vill jag bara sjunka genom jorden, bara försvinna bort. lämna allt , bara skita i detta.
jag orkar fan inte bry mig om dig längre. jag kan detta nu, jag har lärt mig.

johanna följde med mig efter skolan;) vi fixade oss segade och sen drog vi in till stan;D sen drog vi hem och fixade design till henne x) sen kollade vi på ÄLSKA MIG och sen på TWILIGHT och sen vid 10 kom alva, ingen i mitt hus märkte det så ingen vet att hon är här X) sen satte vi på NEW MOON och efter 10 minuter somnade johanna och ngn jävel sitter och bombar hennes mobil med sms och ringer hela tiden, hittar dne inte så kan inte stänga av ljudet, iaf efter 20 minuter till somnade alva med, -.-' johanna pratade nyss i sömnen, men iaf så kolla jag klart på filmen, och ja... jag är jättepiggg ... :'( snyft.
det är kolsvart i mitt rum x) och trångt som fan, johanna och alva sover i min säng, johanna med halva kroppen i sängen och halva på min fotölj och alva i sängen, det finns inget täcke eller kudde eller säng till mig... :O för madrassen som finns ligger typ vid dörren ::S där vill jag inte ligga xd
långt inlägg XD
en bild på alva ;
och en på johanna ;
men asso det e gryymt, ruligt x) för egentligen skulle bara jag och johanna sova över, sen vid halv tio fick jag sms av alva att vi skulle komma till henne, men vi fick inte dra ngnstans så hon kom hit sen sov hon här, men pappa tror fortfarande bara jag och johanna :D
nej gud va tråkigt att läsa, ses

Kommentarer
Postat av: Melanie :)

Har du Älska mig ? Isåfall, vart köpte du den?

2010-06-21 @ 15:38:32
URL: http://melliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0