det blev dock inte så ;(

vi hade en konservation..sen började ngr bråka , så jag gick och la mig :) nästan lika bra, eftersom jag ska till stallet tidigt idag :)<3 alltså nu;) måste bara sätta upp håret i en toffs, sen ska jag rida monty, thea hänger med :)
egentligen skulle emmy också hänga med, men mamma ville inte det, hon tyckte det blev för många.. och jag har lovat thea sen i vintras så ja ...
nej måste dra nu annars kommer jag försent, och jo föressten , idag ska jag cykla hem från monty för första gången i mitt liv xD hahahaha xd kan knappt vägen xd men yäyä ;D får se vart jag rider idag ;)
tror det blir bort till rinkaby holm, eftersom jag inte kan rida på fältet och dämmet har jag vatt på så många ggr :D
det får vi se senare ^^
slänger in en lustig bild på killen ;)

Kommentarer
Postat av: MELANIE ღ

men är det inte bara lärare som är medlemar på den sidan?

2010-06-22 @ 10:02:47
URL: http://melliiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

konversation :o).

2010-06-22 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0