CARINA GÄSTBLOGGAR

hejs vejs lingon rejs :D

gästblogga på carros blogg dåva,lite små coolt (a)
undrar säkert vem jag är? haha.
carina svensson heter jag iaf, kika in min blogg, har frågestund!
iaf, har två pollar, en d-poony och en c-ponny slänger in lite bilder på dom nu :)
kommer gästblogga till på torsdag,sen åker jag på börjes cup, gött.
+ måste bara säga LYCKA TILL CARRO BÄSTEVÄN I HELGEN :D

Käxgöls Petronella kallas Nellan, c-poonyn.
new forest med en stark matvilja.
ridit/tävlat henne nu i lite mer än 2 år, syster red henne innan.
hon är verkligen toppen, provat på terräng iår, fast allt gick super tills
vi skulle hoppa terrängen, det roliga gick åt helvete, hehe.













Zac - d ponnyn som har stulit mitt hjärta, han är underbar!
lånat han sen mars tror jag,& med mycket tjat,så ska vi köpa han ♥
tävlat han till Lb med plaseringar, trodligen kommer vi komma långt.





















blev en liten bildbomb,men det är iaf mina två pollisar :)
skriver nog mer snart, vi ses carros bloggläsare :D

/ C A R I N A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0