aj fan va det svider -.-'

har ju vatt hos emmy hela dagen :) vi badade i hennes pool från 11 till typ 4 :) sen drog vi till netto och sen kollade vi på film :D:D
fassttt.. mindre roligt är min tomatbränna som svider som in i helv*te :'(;(
har försökt få bra bilder på den, men det syns inte i webben :S:S
det är sjukt fula ränder-.- åhh... jaja sånt här får man leva med :D
men nu tror jag att jag ska ta och anmäla mig , sen måste jag städa & packa ^^
ska packa till ridlägret ;D
eftersom vi åker till öland imonkväll:) sen kommer vi hem på lördagkväll tror jag :)
men ska smeta in mer after sun på mig nu ^^
men vi badade til typ 1 då vi grillade korv och åt kärleksmums :) sen badade vi vidare till 4 då vi cyklade till netto köpte glass & choklad :) sen cyklade vi hem och satte på en film, tre systrar och en mamma :)
sen cyklade vi till stallet vid 7? och sen cyklade jag hem vid 8 ? :D
JAG HAR INGA BILDER :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0